inloggen

Snelsonnetten

snelsonnet (nr. 2.103):

No sight, no service

Een winkelend blind stel bij Albert Heijn
Heeft bij dat winkelen veel hulp van node
Maar de directie heeft die hulp verboden
Het zou geen basisdienstverlening zijn

Ach, wie de prijzenoorlog niet kan leiden
Kan altijd om de minste service strijden

... De leiding van een Albert Heijn-filiaal in Soest heeft na achttien jaar trouwe klandizie het blinde echtpaar Inge Tacke en Ruud van Zomeren als klant geroyeerd omdat de hulp die dit stel bij het winkelen nodig heeft teveel tijd in beslag zou nemen. Volgens een woordvoerder van Ahold behoort hulp bij winkelen niet tot de basisdienstverlening ...

Schrijver: Ko de Laat, 11 juli 2006


Geplaatst in de categorie: snelsonnet

3.0 met 16 stemmen aantal keer bekeken 1.309

Er is 1 reactie op deze inzending:

Naam:
Rudolf
Datum:
11 juli 2006
Email:
rudolf.schinkelhome.nl
Opnieuw een voorbeeld hoe niet menselijk deze markteconomie is.
Terug naar onszelf, één met natuur.

Geef je reactie op deze inzending:

( vink aan als je niet wilt dat je e-mailadres voor anderen in beeld verschijnt)