inloggen
voeg je hartenkreet toe

Hartenkreten

netgedicht (nr. 31.004):

De € en de Glijbaan

Wederom ‘glijdt’ de € naar beneden
en toch:
is de recessie geen gevolg
van de nieuwe betaalmogelijkheid?

Is er nog iemand die dit betwist?

Schrijver: Johanna, 24 mei 2010


Geplaatst in de categorie: economie

3.1 met 13 stemmen aantal keer bekeken 1.658

Er zijn nog geen reacties op deze inzending. Schrijf de eerste reactie!

reageer Geef je reactie op deze inzending: