inloggen
voeg je netgedicht toe

Netgedichten over haiku

netgedicht (nr. 1.408):

Er zijn 2 reacties op deze inzending:

Maria Voerman, 16 jaar geleden
Zo is het! Een mooie haiku.
pama, 16 jaar geleden
Het blijft altijd een filosofische dilemma, wie wat aanstuurt."Cognito ergo sum " Mooie haiku

reageer Geef je reactie op deze inzending: