Naveleitjes
Probeer eens iets anders
dan een bochtje naar links
en een heuvel naar rechts
om de kaap te ontwijken
doe eens iets anders
geen zoveelste zoektocht
naar een teken van je eigen
geboorte zonder streng
Wees eens streng voor jezelf
ga je kop eens verrijken
je weetwel die hersenpan
zonder teflon maar met twee
duale hemisferen
die zich nooit zullen vervelen
als je ze vult met kennis
die meer is dan gevoel
en zielloze emoties
waar geen hond iets aan heeft
als je ze kwakt op het net
is dat een teken aan degene
- de grote onbekende -
ten bewijze dat je leeft?
En toen? Wat dan?
En hoe dan nu verder?
ik heb nog tien seconden
voor deze tweeminutenwals
meer wou ik niet zeggen
dus in godsnaam ra en ma
en la en pa en wie dan ook maar...
schei uit met jezelf op dit forum
de put in te draaien
het stinkt er naar ratten
in een toxisch riool
Nee, nee ik overdrijf niet
dit is geen hyperbool
en wat doen al die nono's
opeens uit het niets?
Nooit van gehoord!
ze hebben nooit iets gezegd
nimmer een peertje
noch een kooltje gestoofd
nooit een eitje gelegd
Moeten wij dan als community
die anonymi tolereren?
Schei toch uit met die onzin
ga naar de pijnbank der
geslacht- en naamlozen
Er is genoeg plek in de onderklasse der hartenwenskreten
daar kan een iegelijk die niks kan
z'n eigen ondermaatse kippeneitje leggen...
Geplaatst in de categorie: algemeen

Er zijn nog geen reacties op deze inzending. Schrijf de eerste reactie!